Munkavállalók képzése a PRO-FORM Kft-nél
2024.10.10.Cégünk 2024. szeptemberében támogatásban részesült a GINOP Plusz-3.2.1-21 „A munkavállalók és vállalatok alkalmazkodóképességének és termelékenységének javítása a munkaerő fejlesztésén keresztül” elnevezésű munkaerőpiaci programban, melynek keretében 41 fő munkavállaló vehet részt emelőgép képzésben, és szerezhet hatósági bizonyítványt, valamint több vezető kolléga és projektmenedzser kompetenciáinak fejlesztése is megvalósul vezetőképzési, kommunikációs és konfliktuskezelési tréningek keretében.
Kedvezményezett: PRO-FORM Kft.
székhely: 2233 Ecser, Ady Endre utca 2.
szerződött támogatás összege: 4 476 600 Ft
projekt tervezett befejezése: 2025.02.15.
Képzések elnevezése és célja
1. szakmai ismeretekre irányuló képzések: anyagmozgató gép kezelő képzés és vizsga
A munkavállalók targoncavezetői, emelőgépkezelői, illetve földmunkagép kezelői – a KAV által kiállított – jogosítvánnyal fognak rendelkezni a képzések elvégzését követően.
Témakörök
- Általános munkavédelmi és elsősegély-nyújtási ismeretek
- Általános üzemeltetési és technológiai ismeretei
- Szakirányú gépspecifikus feladatok
2. soft skill képzések:
- A jó vezető! – vezető hatékonyság fejlesztése: vezetői kompetenciák fejlesztése a személyes hatékonyság növelése érdekében. Fejlesztés területei: vezetői önismeret, különböző vezetői stílusok alkalmazása, vezetői kommunikáció hatékonyságának növelése.
- Tárgyalástechnika – az érdekérvényesítés művészete: A tárgyalás fogalma, tárgyalási alaphelyzetek. Kommunikáció a tárgyalás során: verbális, non-verbális és metakommunikáció. A szereplők típusai, hierarchia, erőviszonyok. A személyiségtípusok megismerése néhány alapvető elmélet alapján. Saját álláspont, tárgyalási alap kidolgozása.
- Hatékony kommunikáció és konfliktuskezelés: A tréning célja, hogy a résztvevők kommunikációs és konfliktuskezelési készségei fejlődjenek, ezáltal olyan ismeretek birtokába jussanak, amelyek segítségével a különböző helyzeteket tudatosan kezelve tudnak kommunikálni munkatársaikkal. A hatékony kommunikációval megelőzhetőek a konfliktusok, illetve képessé válnak meglévő konfliktushelyzetek tudatos és hatékony kezelésére.